SAMTAK sports day

denga jeh sukan tahunan mesti nak piker best jeh .yea tak payah stady ,leyh merayap ,lari sane lari sini cam kanak2 riang .tapi sena nyer hampeh (kat skola aku lah) .dengan hujan nyer ,lumpor nyer ,nyiuw ~ DISGASTING!! .mak aku leyh ckap tuh aer taik .ak tepikir gak .bub blakang padang tueh mmg ad kolam t**k pon .tapi kitorang njoy jeh men bende tuh .hahaha cam dak kemproh jeh .ala stended la .nme pon dak kmpong .nak geli wat peh .ha pastuh my mom leyh plak ckap . "KO BELI SELUAR BARU SMATE2 NAK MAEN KAT AIR T**K TUH JEH ????" .common mom .i dont know its will be happen .
before dewang men tarik tali pon sempat men urut2 .kuat kan stamina lah katekan .poyo jeh cikgu BOB .iesh semangat lak teacher mawanni kat tgah2 tuh .
hidup penuh semangat

nih tyme perbarisan from kontinjen uniform .first2 dah lawa dah .tapi bila dah kena lumpor sume kita redah jeh ~wat penat jeh lawo2 .tapi peh2 pon kitorang ttap wat mke spoting wlaopon sbalik nyer .eh ne aku ?ala telindung ar .tak peh la .tak nak la show off .habis ksot aku .begelumang lumpor yang menjengkilkan .

imagine about this !
nih baru aku .
akhir nya ada jugak orang yang sudi take pose aku .terima kase byak2 rabiatul adawiyah .bub sudi amek kan pic aku nih .hua hua ...

first place dimenangi oleh hamzah !bangge thap gban dak2 nyer .pdehal tak deh la hebat neh .second muaz .tak tao lah dewang jampi peh kat padang tuh smpai leh menang .dari no.4 to no.2 .naseb jeh tuh .third baru firqah aku yang menang .bilal . not bad .aku pon tak kesah .bub aku tak sumbang peh2 pon .huhuhu .eh ade jeh .aku masok 4x200 .hebat tak ??tapi no.3 jeh mampu .tue pon bub aku pancet .yea orang tak pnah lari tibe2 soh lari .lwak doe .tapi yang pling steady abu dzar ar .wlaopon no.4 mke nak steady er .