Menghitung Hari.....
Detik Demi Detik..... 
Na..Na..Na..Na..
Bla..Bla..Bla..Bla..



biler lah nak exam nieyh ?!hopefully sgad2 cpat lar cket,tak siket.banyak! malas terooos menanti..trus menanti, penat tao ! bagaikan satu penyeksaan dan bebanan .. tapi malang nyer satu apeh aku tidak hafal . cam neh nieh ???? otak aku dah lah benak , lembap .malas lak tuh .bab2 ngapal jangan lah kasi kat aku . mao turjun bangnan .aku ngapal nieh pooon bub terpakse ! tak adventure lar .lao hidop tak deh dugaan .stay cool n chill . pale otak kao lah chill .orang dah nak hafal satu buku kao baru nak terkial2 .kau tak mal keh ? jadi pompuan sulong kelas aleph yang tak lulus ?????? ha????? haram jadah tol lah kao nieyh ! sory lah ustaz saya memang tak minat bub2 ngapal nieyh ,,this is not my way !
                                                                         
                                                                    
::pe-pe hal aku tetap bersyukur dengan diri aku::