berita hari ini

dah lama rasa nya tak update ini sarang tikus .terbiar and terdampar terkontang kanting .sorry lah blog .i bukan tak nak buka .bt i dont know what story that i can tell you here ! when ada idea .tyme tuh lah lappy tak der lah .berokbend lembap lah .maklomlah ,orang malas nak bayar ... hurm .. tadi keluar dengan my kakak .kitorang pergi makan kat ikea ! eh nampak tak tulisan tuh..? besar dan bundarkan mata anda .baru nampak.... hehehe jangan jelooos ..my sis belanja makan meat balls .yummy ! !




alamak awak ! air liur awak meleleh larh...cepat amek tisu lap .tak lawa lah cam tuh ~ buad malu jeh .dah abes isi perot kasi buncit maju kehadapan kitorang pon melangkah keluar dari itu ikea yang sempit lagi sumpek !jalan punya jalan kitorang TERmasuk lah pulak kat THE CURVE :ceh-ceh termasuklah konon: pastuh naik lah pulak tingkat berape entah .semata-mata nak tengok DYNAS ! kat kedai dia .aku nih asyik-asyik jmpa artis jeh .hari tuh jumpa faiez tyme abang lukman tunang .siap tangkap gamba gitu .tak caye ?nanty i upload pic-nye .jangan jeloosss .dah lah tinggi ,tak deh lah kacak mane tapi nyer .tapi boleh lahhh.aku nih cam ade bau-bau jadi artis jeh .muka pun orang kata dah cam najwa latiff ! [ngek perasan lah kao ] .dah penat round-round tuh .nak balik lah pulak akak aku nih .terpaksa lah ekot /lau tak ekot nak balik ngan sape?\ ngek lah awak nieyh ! sedang terlentok-lentok tertido di dalam myvi ,tibe-tibe masuk bawah parking .dengan kepala yang sedang biol aku poon keluar dan masuk ke dalam shooping centre itu .guess where im .? kat MID lah pulakkk "aku tengah ngantoook lah weyh" then kitorang pegi lah jalan sambil cari present tok my cousin punye wedding .dah tuh terbau lah pulak aroma laksa .pergh .mengancam !!! before balik , kitorang melantak lah dulu .pekena my favorite food=laksa !wiiiheee .masuk kereta .hambeekkk kao ! kaki melecet .memang terdiam dan kaku menahan sakit ,sampailah ke rumah .tuh lah sape surh .pakailah wedges kesayangan kao tuh .orang suruh beli baru tak nak ..>amboi kaye kao< now ,i menanggung sakit yang tidak agak serius .lagi-lagi kalau terkena air .yuhuuu .memang seksa dan seksi ... *padan muka kau*

ini adalah pengalaman yang terindah bagi saya ntuk cuti ini .saya harap boleh kelar jalan-jalan ke sini lagi bersama rakan-rakan saya [ayat bm tyme sekolah rendah]






#congrates for zafirah ainna for your straight A in PMR .
::for `afifah najihah make this episode as your lesson for next day::